آخرین اخبار

هاشمی: همه در تلاش هستند تا تکواندو به روزهای اوج بازگردد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: کادر فنی و مدیریت در تلاش هستند تا این رشته به روزهای اوج خود بازگردد.

اشتراک گذاری
30 مرداد 1402
کد مطلب : 7131

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در دیدار با اعضای تیم‌های ملی تکواندو اظهار داشت: کادر فنی و مدیریت در تلاش هستند تا تکواندو به روزهای اوج خود بازگردد و ما هم حمایت می‌کنیم. وزارت ورزش در همه زمینه‌های وظیفه پشتیبانی دارد و کمیته ملی المپیک هم در قالب رویدادهای مختلف حامی خواهد بود. من به سهم خودم از ساعی و همکارانش تشکر و حمایت می‌کنیم. این حمایت باید موجب دلگرمی خانواده تکواندو باشد. شما با تلاش هیأت‌های استانی و فعالیت‌های خوبی که انجام شده در این اردوها حضور پیدا کرده‌ایم. سیاست ما برای حمایت این است که حمایت‌ها به لایه‌های پایینی و استان‌ها هم نفوذ کند.

وی ادامه داد: دو رویداد پیش‌رو داریم که هر دو رویداد برای ما مهم است؛ یکی مسابقات جهانی و پس از آن بازی‌های آسیایی. می‌دانم که تمام تلاش فدراسیون و کادر فنی برای این است که این تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند، اما موضوعات اخلاقی شما به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران هم بسیار اهمیت دارد. شما بارها در بخش زنان و مران این موضوع را ثابت کرده‌اید. شما وقتی از ایران خارج می‌شوید متعلق به خودتان نیستید و نماینده یک ملت هستید. برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه شاهد حضور جوانان بیشتری باشیم. به هر حال هر مجموعه‌ای ریزش‌ها و رویش‌هایی دارد. گاهی رقابت‌ها بسیار نزدیک است، چیزی که برای ما مهم است اخلاق شما به عنوان نماینده ایران خواهد بود و پس از آن هم قطعاً مدال‌آوری هم اهمیت خاصی خواهد داشت. اگر این دو موضوع در کنار هم باشد به نوع رفتار و مدال‌های شما افتخار خواهیم کرد. به عنوان خدمتگزارتان همیشه در کنار شما هستیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستم در جمع شما حاضر باشم و از نزدیک شرایط شما را ببینم. کشتی و وزنه‌برداری و تکواندو از رشته‌های مدال‌آور و افتخارآفرین المپیکی ایران هستند. زحمات زیادی طی سال‌های گذشته برای این رشته ورزشی کشیده شده است. بارها پرچم کشورمان نواخته شده است و دل مردم را شاد کرده‌اید. به سهم خودم از زحمات پولادگر که سال‌ها مدیریت فدراسیون را برعهده داشت تشکر می‌کنم. بعد از وی هم چهره‌ای روی کار آمد که پرافتخارآفرین‌ترین مدال‌آور ادوار المپیک ما است. همه شما افتخارات هادی ساعی را شاهد بودید و خیلی‌ها همراه با مدال‌های وی اشک شوق ریختند. تیم جدید و جوانی همراه با ساعی در فدراسیون مستقر شدند. کادر فنی تیم ملی تکواندو هم از نظر سوابق قهرمانی در دنیا شناخته شده است. وظیفه ما و کمیته ملی المپیک این است که از تک تک شما حمایت کنیم. فدراسیون درحال پوست‌اندازی بوده و تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =